zaterdag 17 oktober 2015

Mingo - plain & simple

I watch and wonder
As you discover
I'm hoping that i find
Something that reminds me of myself
And i keep hearing
How these days are fleeting 
So i try to lock away
Every memory















Patroon : ileana - compagnie m.
Stof : Diamond check in dots and animals - kokka van bij liesellove
Fournituren : roze hartjes, blauwe bloemetjes, paspel uit mijn doosje en gouden biais (fournituren4fun)
Rits : bij framalo
Kousjes : zeeman
Schoenen : shoediscount
Fotolocatie : tomaatjes bij opa
Foto's : Emilie Bonjé

3 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIGE foto's! Ik kwam hier via de CompagnieM-blog terecht, en ik ga je meteen volgen. 6 kids en naaitijd, dat verdient een hoedje-af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw!
    En hierzie, nog een West-Vlaamse blogmadam. Ik kom hier ook via de wedstrijd van Compagnie M., en je hebt er meteen een volger bij - én mijn stem in de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen