vrijdag 25 september 2015

De z van Zima (en Zelfvertrouwen)

Reeds geruime tijd ligt er een pracht van een bon te wachten in mijn handtas om een bezoekje te brengen aan een mooie boetiek.
Ik geraak er simpelweg niet! We hebben enkele babyborrels in het verschiet, dus ik moet en zal er geraken...

Soit! De herfst is in het land en Jup, ik ben op dieet. Dieet mag je het niet noemen naar het schijnt. Anders gaan eten, whole 30, voedselzandloper etc
Ook bij mij deed het de weegschaal mij milder beoordelen en zakten de cijfertjes mooi naar beneden.

Hard? Ohja...zeker en vast!!
Maar het mooie eraan is dat ik enkel kledingmaten kwijt ben en slechts 2 jeansbroeken zich niet van mijn ruime derrière laten zakken.

Een ruim budget voor kledij voor mezelf staat eigenlijk niet op de planning. Meestal ben ik een Jbc shopper en nog liefst van achter de pc.
Bovenstukken kiezen is meestal geen probleem, maar broeken weiger ik steevast te passen om ontgoocheling te vermijden.
Tjach, plots kan je geen rokjes meer aan en moet je nu eenmaal een broek kopen
Die een ander kleur heeft dan donkerblauw.

Vol goeie moed ging ik naar de Jbc maar veranderde van gedacht. Ik ging naar de Zima in diksmuide! 
Vastberaden er niets te vinden. Toch overwon ik mijn schrik en ging door de deur.
Al een chance dat Julie zo lief en begripvol is en mijn supersonische pasbeurt aanzag.
De broeken koos ik in de ruimste maat en stelde vast dat ze eigenlijk te ruim zijn. Juich! Ik pas in kleren die ik nooit durfde te geloven. De prijs is uiterst mild voor mijn portemonnee en dus zeker voor herhaling vatbaar.
Wat kocht ik?
Zie hieronder 



En accessoires 

Een Aan foto is nog net te veel van me gevraagd!







1 opmerking:

  1. wauw zeg super als je dingen neemt die te groot zijn!!!! Benieuwd naar hoe je er nu uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen