zondag 9 november 2014

Sunday, Sugary Sunday

Zondag....aaaaah Zondag. Eindelijk zondag.  Met stip de leukste dag van de week.

Had er precies zin in vandaag en besloot nog maar eens mijn trouwe frifri van onder het stof te halen. Het lieve werkpaard stond helaas te lang in de kast. Denk zelfs niet dat hij al werd bovengehaald sinds de verhuis vorig jaar.

Ach, hij maakte er precies niet zo veel van en deed het nog zoals vanouds.

Ik wilde van die knapperige wafels, Brussels Wafels en gebruikte dit recept en handleiding.

Deeg rijzen voor zowel pizza als voor wafels doe ik in de oven, gewoon op 40 graden. In de zomer is het een ander verhaal, maar nu in de oven gaat dat ineens zo goed.




De eerste zijn zelfs geen misbaksels (juij!)




Voor mezelf : de koukleum van het gezin.... Dus net geen sauna taferelen bij de andere gezinsleden, die ik uiteraard niet op beeld vastlegde.

Alles netjes klaargezet voor een zondags koffietje met wafel.







Bijna op!

Prettige zondag nog...




1 opmerking:

  1. hmmmm die zagen er heel lekker uit.Ik mag er morgen gaan eten bij mijn schoonma voor Sint maarten

    BeantwoordenVerwijderen