zaterdag 29 november 2014

Julia


De Julia Sweater hoeft geen introductie meer denk ik.  Je kan veel foto's bewonderen op marte haar flickr. pagina of gewoon op de website van compagnie m.

Het was lang geleden dat ik hem nog maakte. wellicht van de pattern tour en de ijdele hoop die ik toen koesterde van mee te doen aan de wedstrijd lol. 

Hebben jullie dat ook met wedstrijden? Je wil altijd meedoen maar eigenlijk weet je dat je nooit in aanmerking zal komen? Heb ook dat gevoel met de testpatronen.  spijtig ergens want het zijn ook altijd dezelfde die je dan op de nummers 1 ziet verschijnen.  Ik maak mezelf niets wijs hé, ik weet dat het de top van de top is onder de naaisters etc... maar soms is het zo leuk om gewone stervelingen zoals mezelf hun werken te zien.
Thank God voor bloglovin' waar ik erg leuke blogs heb staan met hele mooie creaties !!

Nu terug naar mijn gekunstel nu.  2 Julia's, basic versie wegens lekker snel en ook omdat die kinderen van mij, de halve wereld in hun zakken steken en die dan uitrekken etc...
color block is zo niet mijn ding, dus normale stofjes.

Anaïs haar stofje komt uiteraard ook van kersenpitje en de boordstof van bij mezelf
Aure haar stofje is een sweater stof, ook van kersenpitje en lekker warm.

Een goed patroon en een aanrader voor eender welke naaister (zo ook de algehele beginners of de eeuwige beginners zoals mezelf)






1 opmerking: