zondag 9 november 2014

1 september 2014

Ik blogde ze nog niet, mijn zelfgemaakte boekentassen.
Waarom? Geen idee! Misschien wou ik onbewust toch even kijken hoe lang ze zouden dienst doen. Maar geachte dames en euh dames ;-)
Ze zien er nog steeds mooi uit! De kleutertjes hun exemplaar zijn reeds meerdere keren gewassen en ook uitvoerig getest op sleepvastheid (over speelplaats, de weide, de autovloer, bossige grond, gras etc...)
Erop springen kan verder geen kwaad.

Slotjes werden wel reeds vervangen wegens het ongeduldig trekken en heb ik ook vastgezet met een drukknop zodat dat niet heel de tijd verschuift.

Patroon komt uit deze boek :

Een echte aanrader !! Echt.

De kleuterversies zijn kleiner dan die van mijn 2 lagere school kinderen en er kunnen 3 gewone ringmappen in, pennenzak en waterflesje.




1 reserve exemplaar ook :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten