donderdag 30 oktober 2014

De illusiefabriek

Kent u de nieuwe snaar? 

Ik ben er zo goed als mee opgegroeid, helaas zijn ze ermee gestopt maar gelukkig heb ik nog de verzamelde werken op cd staan.
Tijdens bepaalde periodes waarin het gemoed niet steeds aangepast is aan de seizoenen, diep ik wel eens een plaat uit de oude doos op...

Afgelopen maanden was een periode om u tegen te zeggen. Mijn minder optimistische kant kon zegevieren, zwartgalligheid troef maw ;-)

Net op dat moment, je weet wel... (Geen toeval maar het valt je toe)... Vind ik in het handschoenkastje een cd van de nieuwe snaar. Een dubbele dan nog wel. Het doosje is kapot, de cd geen schram :) juij, het tij van malchance is duidelijk gekeerd.



Ik draai die schijf in de cd speler van de auto op weg naar een zoveelste doktersbezoek.

Op de tonen van hun nummer 17, sluit ik dan ook mijn huidig blogbericht af. Het is geweten dat de stoffen weg zijn, behalve een gat in mijn kasten, ook een gat in mijn hart...


"Ik ging op bezoek naar de illusiefabriek en weet je wat ze daar niet meer maken?
Right, ze maken geen illusies meer, illusies maken ze daar al lang niet meer....en ik maak mij geen illusies meer, illusies maak ik mij niet meer!"


http://m.letras.com/de-nieuwe-snaar/geen-illusies-meer/

Hier kan je de tekst lezen en het liedje horen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten