zondag 8 december 2013

Secret santa

Sint is geweest, de boom staat er en de heerlijke kersttijd kan weer beginnen.
Al sinds ik kind was, vond ik kerst de leukste tijd van het jaar. En al had mijn verjaardag daar misschien wel wat mee te maken, nu vind ik het oprecht super leuk zonder bijbedoelingen. :-) 

Boom versier foto's met de Kids... Zalig. Geen strak kleurenplan en de onderste takken werden ondertussen vakkundig leeggemaakt door mijn evil mini duo team.


De kerststal heeft er 2 Driekoningen bij (extra sans papiers zeker) en jezeke ligt alweer in de kribbe (kan er niet uit) tussen marina en Jozef. Hmmm wellicht heb ik ook dit jaar weer wat vertelwerk en blijft er nu wat hangen?! Hoop in de adventstijd :-))
De engel zingt alvast lustig verder van stille nacht en ik bid stiekem op platte batterijen, al is fisher price en Duracell een ijzersterk verbond!

Kadotjes liggen er nog niet, Veiligheidshalve gezien die twee crapulio's. 

Foto's van kadotjes en pinterest tips worden wel druk bekeken.

Andere jaren zag ik steeds secret santa swaps passeren, maar was steeds te laat. Dit jaar dus niet anders ! maar gelukkig kon ik nog aansluiten bij een groepje late beslissers hihi.

20/12 is de dead line maar nu slaagde ik er ruimschoots in voor die datum klaar te zijn.
Juij! Bravo, dikke duim voor mezelf.

En al zou ik graag willen pronken met foto's links en rechts, Hm vrees dat de secret dan zal "revealed" zijn.
Maar als tip toch een foto van het gebruikte stofje?! Wat ik er mee Deed, wat erin zit of hoe het verpakt werd...blijft geheim

Sssshhht!!

Hoop dat mijn "krijger" "ontvanger", ja hoe heet je die persoon?, er blij zal mee zijn want werd met liefde gemaakt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten