zaterdag 21 december 2013

Jackie dress

Eigenlijk wilde ik het jackie manteltje maken, maar mijn voering is nog ergens blijven plakken in de post...

Dan maar jackie dress voor zee gemaakt.
Ze mocht zelf de stof kiezen en de kleuren. Dit doe ik bewust want anders wordt het niet gedragen...

Soit, blij dat het af was (ging vlotjes) toonde ik het aan haar, maar haar antwoord was : "Hm, das wel geen pajamma hé mama"
Neen lieve schat, je kleedje voor kerst
Zij weer : "mag ik het dan dragen in bed?"
Ik : "neen zeetje pateetje"
Zij :"dan ben ik wel boos wi"

Ik ben niet gedemotiveerd want ik 5 min later wilde mijn beste zeetjes vriend het kleedje alsnog passen. ;-)

Nog niet gestreken, je weet hoe zeer ik dat haat :-)

Stof : timeless treasures (denk ik), te lui om te gaan zien..
Patroon : jackie dress

Geen opmerkingen:

Een reactie posten