maandag 4 november 2013

Winterproof


Wat het precies is, dat weet ik niet. Het overvalt je plots, pijn en bij mij, dikke polsen, stramme vingers en een k** gevoel tot gevolg. Precies overreden door een vrachtwagen. Wat een plezier reuma. Vandaag dus weer zo'n dag :-/

De auto kreeg winterbanden en de oren van de kinderen koud. Zucht. Die scoodies moesten zo dringend Af.

Het model vond ik op troosteljeeke.blogspot.be (zie ook mijn Jules post)

Kinderen kozen al lang hun stofjes uit de fino in Fondo voorraad (www.finoxinxfondo.be)
De binnenkanten zijn zachte plaidstof, de buitenkant tricot.


Tandenbijten vandaag, maar morgen 4 paar warme oortjes

Mijn 4e model, besloot na school direct over te gaan tot een dutje dus gebruikte ik exemplaar 6 als (enthousiaste) stand in :-)

Winterproof! Missie geslaagd...













Geen opmerkingen:

Een reactie posten