zaterdag 2 november 2013

Alle eendjes...

Vandaag was het de beurt aan de kleintjes. Allé toch aan 1 van de 2.
Dit omdat ik deze morgen plots uit was in de body's met mouwtjes in de maat groter dan voor de grote zomerhitte begon.

Achja, leuk excuus om eens wat anders te doen.
Snel stof geknipt (zo zijn we)
En nog sneller gelockt (zo zijn we uiteraard ook)

Maatje 80 (we naaien op de groei en de wasmachine krimp) model uit een Ottobre (niet de laatsten) zou moeten checken dewelken.

Foto wil ik jullie niet onthouden :-)

De boordjes verdienen nog een strijkbeurt morgen en de kamsnaps moeten er ook nog in.

Nu even gourmetten met mijn gezinnetje !
Smakelijk!!!

Ps. Stof van fino in Fondo -(www.finoxinxfondo.be)
Lillestof

2 opmerkingen:

  1. maatje 80 ...

    ik moet nog vaak terugdenken aan hoe dom ik was om die maat te nemen voor de bodykes die ik maakte, ik bloos er nog om!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh sofie toch, ze liggen nog steeds in hun bodylade en ik vind ze nog steeds keimooi!!! Niemand kon toch weten dat die twee kleinste in groeistaking zouden gaan??

    BeantwoordenVerwijderen