zondag 22 september 2013

1,2,3,4,5 en 6 op een rij

in omgekeerde volgorde :-) de 6 grootste liefdes in mijn leven.  Soms wil ik ze allen samen of elk afzonderlijk ter adoptie afstaan, maar meestal wil ik ze gewoon keidicht bij me.  Ze hebben elk hun kantjes, hun ambetantjes en hun grote hart. lovie dovie....
 Arne en Aure : 13/2/2012
uk en puk, chip en charlie, buggle en muggle....ze hebben duizend en 1 namen.  ze kwamen veel te vroeg piepen en wogen met hoop en al een pak suiker. nu zijn het gekke peuters die al kruipend de wereld verkennen. woordjes daar moeten we nog op wachten maar hun gekke lachjes en hun mooie snoetjes zorgen ervoor dat ik ze zou willen opeten.

Alyzée 22/3/2010
zeetje, prepareetje, mijn scheetje. had ook haast en woog een suikerpak en een half, heeft de liefste ogen, het mooiste stemmetje, het hardste hoofdje en het sterkste karakter.  vaak gestraft, nog vaker geknuffeld.

Aaron 19/3/2009
aaronnie bonnie, mijn lieve beer, mijn babbelgat, mijn sterke man. een hoofd vol vastberadenheid en 2 handen die weten wat werken is. een echte jongen jongen.

Anaïs 10/2/2008
 ananies, mijn hartedief.  weet wat ze wil, kan het zeggen als een grote dame en laat zich niet doen.  lief en zacht, behulpzaam, graag geknuffeld een echt kwebbel bebbel die nu enkel graag gezonde dingen eten wil.  niet alle kleren zijn gelijk en 's morgens duurt het soms lang tegen dat er wat tevoorschijn komt.
helpen is niet haar sterkste kant er vanonder muizen dan weer wel :-)
Alexander 17/8/2006
tander wander, mijn grootste boy! groot in alle opzichten, groot in woorden, groot in gestalte. zacht en behulpzaam, zorgzaam. zie je tander, zie je zijn ipad. lezen dat deed hij reeds gisteren en hoeft vandaag niet meer ;-) rekenen even min. F.C. de kampioenen is zijn favoriet

 

Arne. kijk mama, zo moet je stappen.  we wachten nog steeds geduldig op die eerste stapjes


Aure. mooie lachebekje. zo blij dat jij bij ons bent!

1 opmerking:

  1. Heerlijk zo een groot en mooi gezin! Zo'n leuke manier waarop je de kindjes omschrijft, je voelt de liefde van het scherm spatten.

    BeantwoordenVerwijderen